Mazie lielie bērni


Šodien kucēnu kastē ļoti nozīmīga diena. 
Pirmkārt, kastei durvis vaļā, tas nozīmē - sveika PASAULE (pagaidām visa kucēnu istaba)!
Otrkārt - tika servētas pirmās lielo bērnu pusdienas. Mazie mani patīkami pārsteidza. Parasti pirmajā reizē ar ēšanu iet jautri - visi, tajā skaitā arī es, nosmērējušies ar ēdienu, bet laimīgi. 
Šoreiz bērni izrādīja neticamu apķērību! Visiem uzreiz bija skaidrs, ko ar klāto galdu iesākt. 
Mr. Blue un Ms. White savas porcijas izēda gandrīz uz sacensībām un tūlīt devās revidēt citas bļodiņas.


Ms.Red savā ierastajā filozofiskajā mierā lēni čāpstināja un nesatricināmi aizstāvēja tiesības uz savu porciju no uzbāzīgā brāļa un māsas.  
Mazliet grūtāk gāja Ms.Linen. Mazā labprātāk koda man pirkstā un ļoti satraucās, ka pirksts pazuda no bļodiņas, bet galu galā noķēra ēšanas baudu un finišā bija tā, kas par pārpalikumiem sacentās ar mammu Bellu.


Mr. Dark Red un Ms. Sky Blue aizkavējās pie mammas pupiem. Pēc mana atkārtota uzaicinājuma, tomēr pievienojās pārējiem un sātīgi papusdienoja.


Esmu lepna par bērniem, pēc šīm pusdienām man pat nevajag pērģērbties :)))


SPA pēc pusdienām


Jāiekāpj bļodiņā, kā , nu, bez tā...


...pārdomu brīdis...


Visi apmierināti ar dzīvi!


Laikam jāiet nosnausties!

Komentāri